Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Hůsek, Karel
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:32Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:32Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51182
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku PPC reklamy. Jejím cílem je zanalyzování platforem Google Ads, Seznam Sklik společně s nastavením kampaní pro vybraný podnik se zaměřením na překladatelské služby. Systémy byly navzájem komparativně porovnány. Prostřednictvím dotazníkového šetření proběhla analýza podniků poptávající překladatelské služby. Zjištěná data byla implementována do reklamních kampaní. Po ukončení jednotlivých kampaní proběhlo jejich vyhodnocení a následné doporučení řešení pro další fáze pokračování kampaní.
dc.format 68 s., 6 s. přílohy dotazníků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject Google Ads cs
dc.subject Seznam Sklik cs
dc.subject online reklama cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject PPC advertising en
dc.subject Google Ads en
dc.subject Seznam Sklik en
dc.subject online advertising en
dc.subject marketing communication en
dc.title Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
dc.title.alternative The Analysis of Google Ads and Seznam Sklik systems, creation of PPC campaign for chosen company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2022-06-30
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is aimed on issue of PPC advertising. Its goal is to analyze Google Ads, Seznam Sklik platforms together with setting campaings for select comapny with specialty to translation services. Both systems compared to each other. Analysis of companies demanding translation services was carried out via survey. Established data was implemented to advertising compaigns. Assessment individual of campaigns passed off after finishing and subsequently recommended solution for next phase of the campaigns continuation.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61434
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hůsek_2022_dp.pdf 1.942Mb PDF View/Open None
hůsek_2022_op.pdf 1.347Mb PDF View/Open None
hůsek_2022_vp.pdf 310.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account