Designový rámec pro vietnamskou moderní propagandu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Designový rámec pro vietnamskou moderní propagandu

Show full item record

Thumbnail
Title: Designový rámec pro vietnamskou moderní propagandu
Author: Le, Hoang Anh Trieu
ISBN: 978-80-7678-109-2
URI: http://hdl.handle.net/10563/51301
Date: 2019-11-15
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 37
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Vietnamská vláda od Renovace využívá propagandistické plakáty a jejich postupy k informování a ovlivňování povědomí o vlastním zdraví komunit po mnoho let. Tyto plakáty však nepodporují chování komunit původně zamýšleným způsobem. Prostřednictvím zkoumání hypotetické nevýhody odmítnutí mít strach se toto zkoumání pokouší analyzovat, zda apely na napětí/strach v moderní grafické propagandě nemohou zvýšit a v konečném důsledku zdecimovat vietnamské emoce. Autoři naznačují, že vizuály konstruované jako často hrozivé mohou bez ohledu na svou děsivost vyvolávat negativní emoce.Příspěvek hodnotí souvislost mezi uvědoměním si obav, nepříznivými emočními reakcemi a postoji občanů pomocí pozorování z navrhované mediální kampaně. Výsledky zjistily, že vnímání grafiky se méně spoléhá na to, jak vystrašený obraz vypadá a jak grafika aktivuje destruktivní negativní emoce. Tyto výsledky naznačují dostupný vietnamský systém podpory zdravotní péče pro fenomén digitální komunikace, který zůstal konzistentní od Doi Moi. Zjištění této studie naznačují, že vietnamská vláda by se mohla rychle přizpůsobit různým mediálním přístupům, aby dosáhla většiny efektivity očekávané zdravotnické kampaně. Tedy, zda digitální přístup zlepšuje nebo zraňuje vnímání lidí v závislosti na tom, zda vizuální prvky minimalizují nebo povyšují negativní emoce publika bez ohledu na obecné obavy.Tento výzkum analyzoval řetězec aktivit, které jsou základem pro výměnu sdělení (konvenční vs. nové mediální platformy) s cílem posoudit efektivitu digitalizovaných propagandistických plakátů zaměřených na mladé vietnamské publikum. Znalosti, propaganda nebo přesvědčování mohou být přenášeny různými způsoby v závislosti na kontextu. Schopnost vyjádřit se a začít komunikovat prostřednictvím systému symbolů, znaků, zvuků a grafických prvků je charakteristická pro lidské bytosti, která jim umožňuje, aby jim porozuměli a poznali, že jsou členy specifické skupiny; lidé, kteří mluví stejným jazykem, dodržují stejný soubor gramatických pravidel. Zjištění ukazují, že technologický pokrok a globalizace pozitivně ovlivňují propagandu.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
Le_Trieu_Hoang_ ... al_Thesis_Summary_2022.pdf 1.849Mb PDF View/Open
le_2022_dp.pdf 2.425Mb PDF View/Open None
le_2022_op.pdf 150.7Kb PDF View/Open None
le_2022_vp.pdf 107.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account