Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Procházková, Vendula
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:38Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:38Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51337
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií e-shopu Zalando. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti online komunikace, reklamních kampaní, marketingové komunikace na internetu, e-shopů a e-commerce. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je metodou focus group společně s dotazníkovým šetřením zjistit, jak na zákazníky tohoto e-shopu působí jeho komunikace nejen na sociálních sítích, ale i v televizi a celkově na internetu. Jak tuto značku vnímají a jak si stojí v boji s konkurencí. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení, jak vylepšit komunikační strategii pomocí dílčích kroků v rámci současných trendů.
dc.format 77 s. (107 642 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject reklamní kampaně cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject značka cs
dc.subject reklama cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject online marketing communication en
dc.subject advertising campaigns en
dc.subject e-shop en
dc.subject brand en
dc.subject advertising en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject social networks en
dc.title Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu
dc.title.alternative Communication Strategy of Zalando on the Czech Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the communication strategy of the e-shop Zalando. The theoretical part deals with knowledge from the field of online communication, advertising campaigns, internet marketing communication, e-shops and e-commerce. The practical part analyzes the facts obtained using research methods. The aim of the thesis is to use the focus group method together with a questionnaire survey to find out how its communication affects the customers of this e-shop, not only on social networks, but also on television and the Internet in general. How customers perceive this brand and how the e-shop compete with another e-shops. The output of the work are specific recommendations on how to improve the communication strategy through partial steps within current trends.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62647
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2022_dp.pdf 2.549Mb PDF View/Open None
procházková_2022_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
procházková_2022_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account