Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Vlachová, Lucie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:38Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:38Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51338
dc.description.abstract Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat vnímání obecné veřejnosti na kampaň "Udělejme tečku" od iniciativy Cesta ven. Zjišťuje, zdali měla očekávaný dopad na společnost a přesvědčila populaci ČR o důležitosti očkování se proti nemoci Covid-19. Teoretická část objasňuje a vymezuje pojmy v oblasti sociálního marketingu, rovněž také pojmy krizová komunikace a dezinformace. V praktické části je zpracován kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, na základě jeho výsledků jsou pak zodpovězeny výzkumné otázky.
dc.format 58 s. (82 519)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject dezinformace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject social marketing en
dc.subject crisis communication en
dc.subject disinformation en
dc.title Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku"
dc.title.alternative Communication Campaign Tečka of the initiative Cesta ven
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis aims to map the public's perception of the "Udělejme tečku" campaign from the Cesta ven initiative. Attempts to determine whether it had the expected impact on society and convinced the population of the Czech Republic about the importance of vaccination against Covid-19. The theoretical part clarifies and defines the concepts of social marketing, as well as the concept of crisis communication and misinformation. The practical part deals with quantitative research in the form of a questionnaire survey, based on the results of which research questions are then answered.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62660
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
vlachová_2022_dp.pdf 1.978Mb PDF View/Open None
vlachová_2022_op.doc 124Kb Unknown View/Open None
vlachová_2022_vp.doc 120Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account