Proces volby vysoké školy u přírodovědných oborů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Proces volby vysoké školy u přírodovědných oborů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Válková, Barbora
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:46Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:46Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51529
dc.description.abstract Práce se zabývá procesem volby vysoké školy u studentů, kteří se zajímají o přírodovědné obory. Teoretická část práce se zabývá problematikou marketingu vysokých škol a nástrojů vhodných při komunikaci s mladou generací potenciálních uchazečů o studium vysoké školy. Praktická část představuje současný stav na trhu vysokých škol, komunikaci Fakulty technologické a kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů. Projektovou část tvoří návrh komunikační strategie pro Fakultu technologickou.
dc.format 97 s. (183 954)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject proces volby VŠ cs
dc.subject marketing školy cs
dc.subject přírodovědné obory cs
dc.subject rozhovory cs
dc.subject Fakulta technologická cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject university choice process en
dc.subject university marketing en
dc.subject natural sciences en
dc.subject interviews en
dc.subject Faculty of Technology en
dc.subject communication strategy en
dc.title Proces volby vysoké školy u přírodovědných oborů
dc.title.alternative The Decision Making Process in Choosing a University for Natural Science
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis examines the process of choosing college in science majors. The theoretical part deals with the issue of marketing of universities and marketing tools suitable for communicating with the young generation of potential university applicants. The practical part presents the current state of the market, communication of the Faculty of Technology and qualitative research in the form of semi-structured interviews. The project part consists of a communication strategy design for the Faculty of Technology.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62517
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2022_dp.pdf 3.340Mb PDF View/Open None
válková_2022_op.pdf 770.2Kb PDF View/Open None
válková_2022_vp.pdf 138.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account