Právní ochrana klientů proti nekalosoutěžním praktikám v pojistných vztazích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Právní ochrana klientů proti nekalosoutěžním praktikám v pojistných vztazích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnédar, Libor
dc.contributor.author Mráčková, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:51:32Z
dc.date.issued 2008-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5156
dc.description.abstract Smyslem této práce je postihnout nekvalitní služby v pojišťovnictví v návaznosti na zá-konné předpisy a možnosti ochrany klientů. Pojištění bylo a je obchod s rizikem a klienti se jej musí naučit nakupovat tak, jako jiné produkty na trhu, a být odpovědni za výběr a pod-pis pojistných smluv. Pojistná ochrana by měla vždy odrážet individuální potřeby klientů, nikoli být prostředkem k získání provize a možnosti ke zvětšení pojistného kmene zpro-středkovatele. Provizní deformace je pro pojišťovnictví typická vlastnost a ve vztahu ke klientům dává prostor pro různá nedorozumění, využití nekalých obchodních praktik a agresivní prezentaci pojistných i finančních produktů. cs
dc.format 82 s, 9 s obr. příloh. cs
dc.format.extent 2971822 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
dc.subject Pojištění cs
dc.subject agent cs
dc.subject makléř cs
dc.subject zprostředkovatel cs
dc.subject finanční poradce cs
dc.subject provize cs
dc.subject nekalé praktiky cs
dc.subject Insurance en
dc.subject insurance broker en
dc.subject financial advisor en
dc.subject commission en
dc.subject unfair practices en
dc.title Právní ochrana klientů proti nekalosoutěžním praktikám v pojistných vztazích cs
dc.title.alternative The Legal Protection of Clients Against Unfair Competitive Practices within the Insurance Industry en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Merkner, Rudolf
dc.date.accepted 2008-09-08
dc.date.vskp-available 2038-08-15
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to show the poor quality of insurance services compare to the existing legal regulations aiming at client protection. Insurance is and has always been a trade involving a lot of risk. Therefore, clients have to learn the art of dealing with insurance policies in the same way as other risky products on the market, taking full responsibility to their decision. Insurance protection should always guarantee the interests of the clients and not to be means to securing commissions and strengthening the portfolio of insurance brokers. The drive to secure high commission rates at the expense of clients who are subsequently subjected to unfair trade practices is typical of the insurance business. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3937
dc.date.assigned 2008-06-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
mráčková_2008_dp.pdfBlocked 2.834Mb PDF View/Open
mráčková_2008_vp.doc 41Kb Microsoft Word View/Open
mráčková_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account