Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Cagalová, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:48Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:48Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51580
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou reklamního textu a jeho kreativity. Účelem této práce je v návaznosti na položení teoretických základů a ukotvení problematiky zanalyzovat vybranou reklamní kampaň, jejíž koncept aktivně využívá text jako základní stavební prvek. Práce užívá v rámci výzkumu kombinaci kvalitativních a kvantitativních metod. Prostřednictvím vlastní hloubkové analýzy doplněné o rozhovory a dotazníkového šetření popisuje znaky kreativity v reklamních textech a z nich pak vytváří ucelený přehled, který lze využít v procesu tvorby dalších reklamních kampaní s cílem kultivovat reklamní prostředí. Práce je zpracovaná do třech částí, ve kterých postupně definuje základní pojmy v rámci reklamy, kreativity v reklamě a její evaluace a kreativity v reklamním textu, analyzuje vybranou reklamní kampaň a uskutečněné dotazníkové šetření. Získané poznatky pak zpracovává do souhrnného doporučení, jak nakládat s reklamním textem a kreativitou tak, aby bylo dosaženo tvorby úspěšných reklamních konceptů.
dc.format 140 stran (202 622 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kreativita cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject kreativní reklama cs
dc.subject reklamní text cs
dc.subject Creativity en
dc.subject ad en
dc.subject creative ad en
dc.subject advertisement en
dc.subject advertising text en
dc.title Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
dc.title.alternative Creativity in advertising - Analysis of Text in Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the issue of advertising text and its creativity. The purpose of this work is, in connection with laying the theoretical foundations and anchoring the issue, to analyze a selected advertising campaign that actively uses the text as a fundamental element. This thesis uses a combination of qualitative and quantitative research methods. Through its own analysis, followed by interviews and a questionnaire survey, it describes the features of creativity in advertising texts. In the end, a comprehensive overview of the creative use of text is created, which can be used in the process of creating other advertising campaigns which could contribute to the cultivation of the advertising environment. The thesis is processed into three parts, in which it gradually defines the basic concepts of advertising, creativity in advertising and its evaluation and creativity in advertising text, analyses the selected advertising campaign and conducted a questionnaire survey. The acquired knowledge is then processed into a comprehensive recommendation on how to deal with advertising text and creativity in order to achieve the creation of successful advertising concepts.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62125
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
cagalová_2022_dp.pdf 3.070Mb PDF View/Open None
cagalová_2022_op.doc 177.5Kb Unknown View/Open None
cagalová_2022_vp.doc 118Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account