Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky

Show full item record

No preview available
Title: Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky
Author: Večeřová, Markéta
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá objasněním pojmu influencer, jejich zapojování do kampaní značek a následného vlivu na konzumenty. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se marketingového mixu, influencer marketingu, influencerů, druhů spoluprací a rozebírání tématu etického hlediska spolu s označováním reklamy. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, realizovaným pomocí individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Jsou zde zodpovězeny výzkumné otázky, stanovena doporučení a možnosti využití v dalších výzkumech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51585
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 62659


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
večeřová_2022_dp.pdf 1.697Mb PDF View/Open None
večeřová_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
večeřová_2022_vp.doc 113Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account