Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů

Show full item record

No preview available
Title: Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů
Author: Obadalová, Karolína
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Pro faktické pochopení spotřebitele jsou v práci popsány jednotlivé roviny a modely chování zákazníka při nákupu bioproduktů, jeho nejrůznější role a typologie. Dále jsou rozebírány jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu a faktory, kterými je spotřebitel ovlivněn při nákupu bioproduktů. Mimoto je utvořen stručný úvod do problematiky bioprodukce. Takto položen teoretický základ je dále rozvíjen v analytické části práce, která spočívá v kvantitativním marketingovém výzkumu. Byla provedena analýza zaměřující se na oblast bio kvality produktů. V práci jsou analyzovány, vyhodnoceny a interpretovány poznatky získané výzkumem. Ke konci je přistoupeno k návrhu budoucích trendů a stručnému doporučení pro obchodníky nabízející produkty v bio kvalitě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51651
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
obadalová_2022_dp.pdf 2.036Mb PDF View/Open None
obadalová_2022_op.docx 47.90Kb Unknown View/Open None
obadalová_2022_vp.docx 50.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account