Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Geržová, Adéla
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:54Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:54Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51718
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současné spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích. Cílem této práce je na základě provedené analýzy vypracovat návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení současné spokojenosti zákazníků dané prodejny. V první části byla zpracována literární rešerše zaměřená na problematiku spokojenosti zákazníků. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního marketingového výzkumu formou dotazníkového šetření. Ke zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů supermarketu Albert v Otrokovicích byly použity analytické metody, jako jsou SWOT analýza, IFE a EFE matice. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje managementu supermarketu Albert v Otrokovicích zvýšit současnou spokojenost zákazníků, a tím také zvýšit tržby prodejny.
dc.format 84 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject supermarket cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject retail en
dc.subject supermarket en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Otrokovicích
dc.title.alternative The Analysis of Customers' Satisfaction of Albert Supermarket in Otrokovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2022-06-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the current customer satisfaction of the Albert supermarket in Otrokovice. The aim of this thesis is to evolve suggestions and recommendations to increase the current customer satisfaction of a particular store based on the realized analysis. In the first part, a literature search focused on customer satisfaction was processed. The chosen problem was solved by means of quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. Analytical methods such as SWOT analysis, IFE and EFE matrices were used to evaluate the internal and external factors of the Albert supermarket in Otrokovice. In the thesis, a solution was suggested which makes possible the management of the Albert supermarket in Otrokovice to increase current customer satisfaction and this way also increase the store's sales.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61531
dc.date.submitted 2022-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
geržová_2022_dp.pdf 1.974Mb PDF View/Open None
geržová_2022_op.docx 48.02Kb Unknown View/Open None
geržová_2022_vp.docx 49.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account