Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací

Show full item record

No preview available
Title: Dopad reklamy na životní styl dětí z pohledu generací
Author: Doucková, Eva
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Téma diplomové práce se zabývá dopadem reklamy na životní styl dětí, a to i z pohledu rodičů a prarodičů. Cílem práce je zjistit, jak moc a v jakém věku děti reklama s cukrovinkami a slanými potravinami ovlivňuje, jaké vlivy na ně obecně reklama má. Dále se práce zabývá vnímáním reklamy z pohledu rodičů a prarodičů, jaké reklamy vnímají jako přijatelné a jaké už ne. Jako výzkumný soubor byly zvoleny děti ve věku 3-9 let, jejich rodiče a prarodiče. Teoretická část práce se věnuje problematice působení reklamy na děti, pohledu rodičů na chování jejich dětí vzhledem k sledovaným reklamám. Praktická část se pak zabývá sbíráním dat od respondentů a následným zpracováním těchto dat. Výzkumnými metodami, které byly zvoleny pro tuto práci jsou kvalitativní metody formou individuálních rozhovorů s dětmi, rodiči a prarodiči. Projektová část pak implementuje sesbíraná data a poskytuje návrh na řešení zjištěných skutečností v rámci společnosti a důrazem na MK.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51980
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 62132


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
doucková_2022_dp.pdf 2.106Mb PDF View/Open None
doucková_2022_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
doucková_2022_vp.doc 111.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account