Regionální televize na prahu digitalizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Regionální televize na prahu digitalizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Čada, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:21:05Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:21Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5206
dc.description.abstract Práce seznámí čtenáře s problematikou digitalizace v České republice, mapuje podrobně vývoj regionálního televizního vysílání a zasazuje jej do procesu přechodu na zemské digitální vysílání, především pak na základě souvislostí dává nahlédnout do principu fungování soukromých regionálních broadcasterů na mediálním a marketingovém trhu. Závěr práce nabízí řešení současné situace a eliminaci rizik v rámci revoluce v televizním vysílání a nastiňuje budoucnost regionálního vysílání v systému marketingových komunikací. cs
dc.format 68 s. , 28 s. příloh. cs
dc.format.extent 2980579 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2010
dc.subject broadcasting cs
dc.subject digitalizace cs
dc.subject regionální vysílání cs
dc.subject zemské digitální vysílání cs
dc.subject reklamní spot cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject mediální trh cs
dc.subject televizní licence cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject broadcasting en
dc.subject digitalization en
dc.subject regional TV en
dc.subject TV licence en
dc.subject television advertising en
dc.subject television commercials en
dc.subject media market en
dc.title Regionální televize na prahu digitalizace cs
dc.title.alternative Local television stations on the threshold of digitizing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bohuš, Petr
dc.date.accepted 2008-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's work make readers acquainted with the digitizing problem in Czech repub-lic, describe closely regional TV broadcasting and contextualize into the terrestrial digital broadcasting process and also make readers acquainted with a private regional broadcasters system in the medial and marketing market. The end of this bachelor's work introduce the solution of present circumstances and risk elimination within the TV broadcasting revolution and outlines the future of the regional broadcasting in context of marketing comunications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7446
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
čada_2008_bp.pdf 2.842Mb PDF View/Open
čada_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word View/Open
čada_2008_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account