Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nováček, Jozef cs
dc.contributor.author Nawratová, Petra cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:50:00Z
dc.date.available 2010-07-13T12:50:00Z
dc.date.issued 2005-12-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/527
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat 4 hlavní marketingové nástroje, které agentura AKA Travel uplatňuje a těmi jsou cena, produkt, distribuce a komunikační mix. A na základě této analýzy jsou navržena zlepšení pro marketingový mix. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, návrh na zefektivnění distribučních cest a komunikačního mixu. cs
dc.format 53 cs
dc.format.extent 352191 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analýza cs
dc.subject cestovní agentura cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject analysis en
dc.subject travel agency en
dc.title Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel cs
dc.title.alternative Adventure travel marketing mix analysis of AKA Travel agency en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee cs
dc.date.accepted 2006-01-25 cs
dc.description.abstract-translated The objective of my bachelor's thesis is to analyze 4 main marketing tools, which are price, product, distribution and communication mix implemented by AKA travel agency. Based upon this analysis I have designed marketing mix improvements and modifications. It also suggests product portfolio increase, price differentiation, and a proposal for distribution channels and communication channels efficiency increase. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2537
dc.date.assigned 2005-10-07 cs
utb.result.grade E
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
nawratová_2006_bp.pdf 343.9Kb PDF View/Open
nawratová_2006_vp.pdf 68.50Kb PDF View/Open
nawratová_2006_op.pdf 375.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account