Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Drabešová, Lenka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52823
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá rozvojem inkluzivní marketingové komunikace destinací cestovního ruchu v České republice. Hlavním cílem je analýza návštěvníků turistických destinací a jejich postojů vůči prvkům inkluze v marketingové komunikaci destinací. V teoretické části práce jsou představeny základní pojmy, které se vztahují k marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu zahrnující inkluzi, ale také jsou zde představeny některé případové studie přibližující možnosti inkluzivní marketingové komunikace v cestovním ruchu. Na základě teoretických východisek práce jsou postaveny dva výzkumy, kvantitavní a kvalitativní. Získaná data slouží pro zodpovězení výzkumných otázek a pro vytvoření budoucích doporučení v závěru práce.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject destinace cestovního ruchu cs
dc.subject strategie destinace cestovního ruchu cs
dc.subject inkluzivní marketing cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject informace cs
dc.subject tourism destination en
dc.subject tourism destination strategy en
dc.subject inclusive marketing en
dc.subject inclusion en
dc.subject marketing communication en
dc.subject informations en
dc.title Inkluze v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu v ČR
dc.title.alternative Inclusion in Marketing Communication of Tourist Areas in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the development of inclusive marketing communication of tourism destinations in the Czech Republic. The main goal is to analyze the visitors of tourist destinations and their attitudes towards the elements of inclusion in the marketing communication of destinations. In the theoretical part of the thesis, there are explained the basic terms related to the marketing communication of the tourism destination including inclusion, but some case studies approximating the possibilities of inclusive marketing communication in the tourism are also presented here. Based on the theoretical basis of the work, two researches are built, quantitative and qualitative. The obtained data are used to answer research questions and to create future recommendations at the end of the work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65763
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
drabešová_2023_dp.pdf 7.458Mb PDF View/Open None
drabešová_2023_op.doc 126.5Kb Unknown View/Open None
drabešová_2023_vp.doc 115Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account