Budování značky HEAT Fit Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky HEAT Fit Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Hofmanová, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52833
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na budování značky HEAT Fit Zlín. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které se prolínají s částí praktickou. Jedná se o okruhy týkající se brandu a brandingu, digitálního marketingu a event marketingu. Součástí je také metodika práce, která se věnuje stanovení cílů a účelu práce a je zde popsána výzkumná metoda. Praktická část obsahuje kapitoly týkající se fitness centra HEAT Fit Zlín, eventu Active Day, a především kvalitativního výzkumu zkoumajícího vnímání a spokojenost zákazníků s fitness centrem.
dc.format 62 s. (87 433 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject HEAT Fit Zlín cs
dc.subject event cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject event marketing en
dc.subject HEAT Fit Zlín en
dc.subject event en
dc.subject online marketing en
dc.title Budování značky HEAT Fit Zlín
dc.title.alternative Building the HEAT Fit Zlín Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on building the HEAT Fit Zlín brand. The theoretical part de-fines concepts that interwine with the practical part, including brand, branding, digital marke-ting, and event marketing. The methodology section discusses goal-setting and purpose, as well as research methods. The practical part includes chapters on the HEAT Fit Zlín fitness center, the Active Day event, and qualitative research on customer perception and satisfaction with the fitness center.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65773
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hofmanová_2023_dp.pdf 1.385Mb PDF View/Open None
hofmanová_2023_op.doc 120Kb Unknown View/Open None
hofmanová_2023_vp.doc 158Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account