Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky

Show full item record

No preview available
Title: Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky
Author: Niepelová, Janka
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Záverečná práca sa zaoberá vplyvom tradičných foriem reklamy na spotrebiteľa v porovnaní s novými formami reklamy, konkrétne influencer marketingom. Práca je zameraná príkladovo na výživové doplnky, nakoľko sú práve tie častým typom produktu, ktorý je možné vidieť na sociálnych sieťach influencerov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky z oblasti reklamy, influencer marketingu, psychológie reklamy či právnej stránky. Praktická časť sa venuje vyhodnoteniu kvantitatívneho výskumu vo forme dotazníku a analýzy kvalitatívneho výskumu- skupinového rozhovoru. Na základe vyhodnotenia je zodpovedaná výskumná otázka a v závere výsledok výskumu zo získaných dát.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52846
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
niepelová_2023_dp.pdf 13.98Mb PDF View/Open None
niepelová_2023_op.doc 358.5Kb Unknown View/Open None
niepelová_2023_vp.doc 115.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account