Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Andres, Josef
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:23Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:23Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52910
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá způsoby využití umělé inteligence při tvorbě reklamních vizuálů pro marketingové kampaně. Jejím cílem je prozkoumat kvalitu výstupů text-to-image generátorů, jejich využitelnost pro tvorbu reklamních vizuálů a také efektivitu těchto vizuálů v rámci reálné marketingové kampaně. Pro plnohodnotné zodpovězení výzkumných otázek byly v průběhu práce realizovány dvě výzkumná šetření, z nichž první reflektuje pohled na problematiku očima marketingových specialistů a druhé testuje vizuály v reálném prostředí trhu prostřednictvím kampaně na sociálních sítích. V projektové části práce je zpracován návrh online manuálu, který by mohl sloužit jako vzdělávací materiál pro správné ovládání text-to-image generátorů a pro efektivní zadávání promptů.
dc.format 135 s. (220 988 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject AI cs
dc.subject umělá inteligence cs
dc.subject text-to-image generátory cs
dc.subject generování reklamních vizuálů cs
dc.subject AI v marketingové komunikaci cs
dc.subject AI v marketingu cs
dc.subject A/B testování cs
dc.subject AI en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject text-to-image generators en
dc.subject generating advertising visuals en
dc.subject AI in marketing communication en
dc.subject AI in marketing en
dc.subject A/B testing en
dc.title Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
dc.title.alternative The Application of Artificial Intelligence in Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This master's thesis explores how artificial intelligence can be used to create advertising visuals for marketing campaigns. It aims to investigate the quality of the output of text-to-image generators, their usability for creating advertising visuals, and effectiveness of these visuals in a real marketing campaign. To completely answer the research questions, two research investigations were conducted in this thesis, the first reflecting the view on the subject through the eyes of marketing specialists and the second testing the visuals in a real market environment through a social media campaign. In the project part of the master's thesis, a draft of an online manual is created. This manual could serve as an educational material for properly using text-to-image generators and for effective prompting.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65559
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
andres_2023_dp.zip 71.56Mb application/zip View/Open None
andres_2023_op.doc 179.5Kb Unknown View/Open None
andres_2023_vp.doc 96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account