Komunikační strategie startupu Pealock

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie startupu Pealock

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie startupu Pealock
Author: Brothánek, Tomáš
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Pealock, která se zabývá výrobou chytrých elektronických zámků na sportovní vybavení. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové a komunikační strategie a analýzy konkurenčního prostředí. Praktická část představuje společnost Pealock, analýzu její konkurence a kvantitativní výzkumné šetření. Na základě poznatků z teoretické a praktické části je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52911
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brothánek_2023_dp.pdf 2.798Mb PDF View/Open None
brothánek_2023_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
brothánek_2023_vp.pdf 147.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account