Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata

Show full item record

No preview available
Title: Postoje mladých spotřebitelů v Bombaji ke značce Bata
Author: Khan, Shakira
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Spotřebitelské chování a spotřební vzorce jsou dynamickými aspekty marketingové oblasti. Aby byla firma životaschopná, musí marketéři tento vývoj sledovat a vhodně přizpůsobit své metody. Tato diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak se mladí lidé v Bombaji dívají na značku Baťa v současnosti. Aby to bylo možné zjistit, tato práce se hlouběji zabývá marketingem a marketingovým mixem v obuvnickém průmyslu, brandingem, Baťovou strategií brandingu, spotřebitelským chováním mladých zákazníků a spotřebitelským chováním v Indii. Podrobněji objasňuje studijní techniky a otázky. Vnímání Bati mezi obyvateli Bombaje ve věku 20 až 30 let bylo vyhodnoceno průzkumem. Získané informace byly vyhodnoceny a byly zodpovězeny výzkumné otázky. S cílem upoutat pozornost mladých zákazníků byl na základě získaných výsledků vypracován plán rebrandingu značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53006
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketing Communication


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
khan_2023_dp.pdf 3.306Mb PDF View/Open None
khan_2023_op.pdf 151.6Kb PDF View/Open None
khan_2023_vp.pdf 165.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account