Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz

Show full item record

No preview available
Title: Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz
Author: Hanke, Alice
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Diplomová práce se zabývá uživatelským testováním kategorické stránky sluchátek e-shopu datart.cz. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který definuje základní pojmy a přibližuje čtenáři pohled na spotřebitele a vlivy, které jej ovlivňují a nákupní rozhodovací proces. Práce dále přibližuje problematiku e-commerce a segmentu sluchátek na českém trhu. Problematiku uzavírá představení UX a UI v e-commerce prostředí. Následující metodická část popisuje realizovaný výzkum. Hlavním cílem práce je zjistit, zda je stránka dostatečně optimalizována, aby co nejlépe vyhovovala preferencím zákazníků při výběru nových sluchátek a následně navrhnout konkrétní zlepšení, která by mohla přispět k lepšímu user experience.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53010
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hanke_2023_dp.pdf 4.160Mb PDF View/Open None
hanke_2023_op.doc 130Kb Unknown View/Open None
hanke_2023_vp.doc 95.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account