Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí

Show full item record

No preview available
Title: Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Author: Karvanová, Anežka
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Diplomová práce se zabývá emocionálními apely v sociálních reklamách komunikujících problematiku domácího násilí. Jejím cílem je navrhnout 30sekundový televizní a online spot pro českou neziskovou organizaci ROSA - centrum pro ženy poskytující pomoc týraným ženám. Teoretická část vysvětluje pojmy, které souvisí s oblastí sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamních apelů a specifikuje výzkum rozdělený do dvou fází. V praktické části je provedena obsahová analýza pěti sociálních reklam bojujících proti domácímu násilí. Na ni navazují individuální rozhovory, jejichž vyhodnocení přináší doporučení pro tvorbu spotů daného zaměření. Projektová část obsahuje návrh sociální reklamy určený k praktickému využití neziskovou organizací ROSA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53014
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
karvanová_2023_dp.pdf 2.445Mb PDF View/Open None
karvanová_2023_op.doc 205.5Kb Unknown View/Open None
karvanová_2023_vp.doc 144.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account