Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa

Show full item record

No preview available
Title: Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Author: Jurmanová, Pavlína
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Diplomová práce se zabývá vlivem internetu na nákupní chování generace alfa. Hlavním cílem práce je zjistit, jak se děti v online prostředí chovají, kdo a co je ovlivňuje. Diplomová práce je rozdělena na tři části. V teoretické části je představena online marketingová komunikace, její výhody, nevýhody a nástroje. Dále je vysvětlen pojem nákupní chování a psychologicko-sociální vývoj dětí se zaměřením na charakteristiku generace alfa. V praktické části jsou v rámci kvalitativního šetření vyhodnoceny polostrukturované rozhovory formou focus group u vytyčené cílové skupiny, které jsou následně doplněny o dotazníkové šetření. V projektové části je na základě vyhodnocení výzkumů navržena jako projekt webová microsita, která obsahuje návrhy a doporučení pro vzdělávací instituce a rodiče, a také manuál pro marketingové pracovníky a reklamní agentury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53038
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jurmanová_2023_dp.zip 60.71Mb application/zip View/Open None
jurmanová_2023_op.doc 119.5Kb Unknown View/Open None
jurmanová_2023_vp.pdf 199.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account