Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Vencl, Kristián
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53043
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje tématu "Marketingová (komunikační) strategie pro budo-vání značky vybrané společnosti". Blíže seznamuje čtenáře, co je to značka, jak se budu-je, a především jak se buduje značka zaměstnavatele. Primárním cílem této práce je zjis-tit, co je pro uchazeče zaměstnání rozhodující při výběru zaměstnání a podle čeho hodnotí potenciálního zaměstnavatele a jeho nabídku. V teoretické části je definován pojem značka, její budování, komunikace či strategie. Dá-le se teoretická část věnuje marketingu v HR a employer brandingu, což jsou termíny související s tématem diplomové práce. V další částí práce - praktické části lze nelézt autorovu obsahovou analýzu, vyhodnocení focus group a vyhodnocení elektronického dotazníku.
dc.format 121 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject brandbuilding cs
dc.subject HR marketing cs
dc.subject employer branding cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject brand en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject communication strategy en
dc.subject building a brand en
dc.subject HR marketing en
dc.subject employer branding en
dc.subject marketing in HR en
dc.title Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
dc.title.alternative Marketing Strategy for Building the Brand of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is dealing with the topic "Marketing (communication) strategy for brandbuilding of chosen company". It explains to readers what brand is, how to build it and above all how to build an employer brand. Main aim of this thesis is to find out what are deciding factors for the job applicants and how they evaluate potential employer and his job offer. The theoretical part defines brand, its building, communication or strategy. Afterwards it focuses on the HR marketing and employer branding, which are terms related to the topic of this diploma thesis. Next part - practical part continues with author's content analysis, evaluation of focus group and electronic questionnaire form.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65848
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
vencl_2023_dp.pdf 5.496Mb PDF View/Open None
vencl_2023_op.doc 108.5Kb Unknown View/Open None
vencl_2023_vp.pdf 142.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account