Návrh rozšíření prodejní sítě vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh rozšíření prodejní sítě vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Hasalová, Adriana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53347
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zpracování projektu, který povede k rozšíření prodejní sítě společnosti Vasky Trade s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí, a to na teoretickou, analytickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se problematiky maloobchodu, konkurence a strategického managementu. Tyto poznatky byly dále aplikovány v praktické části práce. Praktická část se skládá z analytické a projektové. V analytické části je nejprve představen podnik, popsán jeho současný stav a hlavní konkurenti. K analýze vnitřního prostředí byla použita analýza VRIO. Vnější prostředí bylo popsáno pomocí PESTE a Porterovy analýzy. Dílčí výsledky byly za pomoci SWOT analýzy shrnuty v matici. Následovala projektová část, kde na základě poznatků získaných z analýz byl vytvořen projekt vedoucí k rozšíření prodejní sítě podniku. Projekt byl podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 104 s. (136 326 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject retail management cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject strategický management cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject retail management en
dc.subject competitiveness en
dc.subject strategic management en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Návrh rozšíření prodejní sítě vybrané společnosti
dc.title.alternative Proposal of Extension of Sales Network of Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Popesko, Boris
dc.date.accepted 2023-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to develop a project leading to the expansion of the sales network of Vasky Trade s. r. o. The thesis is divided into three chapters - theoretical, analytical and practical. The theoretical part explains the basic concepts related to retail, competition and strategic management. This theoretical knowledge has been applied in the practical part of the work. The practical chapter consists of analytical and project parts. The analytical part covers company introduction, its current position and the main competitors. VRIO analysis was used to analyze the internal environment. The external environment will be described using PESTE and Porter's analysis. Partial results have been summarized in a matrix using SWOT analysis. This was followed by the practical part, where based on the insights gained from the analysis, a strategy was developed leading to the expansion of the company's sales network. The project was subjected to cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Podnikání a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship and Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 63823
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hasalová_2023_dp.pdf 3.409Mb PDF View/Open None
hasalová_2023_op.docx 48.08Kb Unknown View/Open None
hasalová_2023_vp.docx 48.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account