CRM v B2C

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

CRM v B2C

Show full item record

No preview available
Title: CRM v B2C
Author: Lisý, Adolf
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této práce je zhodnotit vhodnost CRM jako manažerského přístupu pro řízení a budování vztahů se zákazníky a to na základě studia odborné literatury a případových studií implementacích CRM v ČR a zahraničí. Současně má marketingový výzkum zhodnotit vnímání vztahů mezi zákazníky a českými mobilními operátory a určit tak samotný dopad používání CRM na zákaznické vztahy v praxi. Z analýzy dat o zákaznických vztazích potom chci doporučit zlepšení a zásady pro efektivnější a zákaznicky orientovanou komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5339
Date: 2008-05-12
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7508


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lisý_2008_bp.pdf 1.107Mb PDF View/Open
lisý_2008_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
lisý_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account