Projekt marketingové komunikace stomatologické kliniky Stomma, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace stomatologické kliniky Stomma, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Klencová, Michaela
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53424
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je předložit projekt marketingové komunikace zaměřený na posílení image stomatologické kliniky Stomma, s.r.o. V rámci analytické části byly zpracovány analýzy, konkrétně PEST analýza, analýza konkurenčního prostředí, benchmarking, analýza vnitřního prostředí, SWOT analýza a projektové řízení. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno povědomí pacientů o možnosti ortodontické léčby pomocí neviditelných rovnátek a ochota pacientů investovat do kvalitnější péče o zuby. Na základě zjištění z analýz a dotazníkového šetření bylo v praktické části vytvořeno projektové řešení se zaměřením na prostředí stomatologické kliniky, zvláště pak na produkt - neviditelná rovnátka. Práce byla soustředěna na kliniku v Břeclavi. Hlavním výsledkem práce je vytvoření projektu marketingové komunikace, který je v závěru podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 137 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject zdravotnické zařízení cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject stomatologie cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject medical services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject dentistry en
dc.title Projekt marketingové komunikace stomatologické kliniky Stomma, s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Communication Project of the Dental Clinic Stomma, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-02
dc.description.abstract-translated The aim of the Diploma thesis is to present a marketing communication project focused on strengthening the image of the dental clinic Stomma, ltd. Within the analytical part, analysis, specifically PEST analysis, analysis of the competitive environment, benchmarking, analysis of the internal environment, SWOT analysis and project management have been processed. Using a questionnaire, patient awareness of the possibilities of orthodontic treatment using invisible braces and patient willingness to invest in better dental care have been determined. Based on the findings from the analysis and questionnaire survey, a project solution has been created in the practical part, focusing on the environment of a dental clinic, especially on invisible braces product. The thesis has been concentrated on the Breclav clinic. The main result of the thesis is the creation of a marketing communication project, which is at the end subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-program Management in Healthcare en
dc.identifier.stag 64573
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
klencová_2023_dp.pdf 2.763Mb PDF View/Open None
klencová_2023_op.docx 41.26Kb Unknown View/Open None
klencová_2023_vp.pdf 209.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account