Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Volná, Eliška
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53598
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. Cílem bylo vytvoření projektu, který povede ke zlepšení marketingové komunikace na vybraných prodejnách. Cílem teoretické části byla literární rešerše odborné literatury související zejména s marketingovou komunikací. Praktická část vychází z východisek získaných v teoretické části. Jejím cílem byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. V rámci této části byl proveden sběr primárních dat a informací formou mystery shoppingu, interview, zúčastněného pozorování a byly realizovány vybrané marketingové situační analýzy. Závěrem diplomové práce byly navrženy konkrétní akční plány vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
dc.format 110 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject projekt cs
dc.subject analýza cs
dc.subject zúčastněné pozorování cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Mystery Shopping en
dc.subject Project en
dc.subject Analysis en
dc.subject Participant Observations en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.
dc.title.alternative A Project to Improve Marketing Communication of Selected Brick-and-Mortar Stores of the Company ETA a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on improving the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. The aim was to create a project that would lead to the improvement of marketing communication in these stores. The theoretical part consisted of a literary review of professional literature related to marketing communication. The practical part was based on the theoretical findings, and its objective was to analyse the current state of marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s. This part involved collecting primary data and information through methods such as mystery shopping, interviews, and participant observation, as well as implementing selected marketing situational analyses. Finally, the diploma thesis proposes specific action plans to improve the marketing communication in selected brick-and-mortar stores of ETA a.s.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65082
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
volná_2023_dp.pdf 2.286Mb PDF View/Open None
volná_2023_op.docx 48.23Kb Unknown View/Open None
volná_2023_vp.docx 42.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account