Jednotný vizuální styl firemní grafiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jednotný vizuální styl firemní grafiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sysala, Tomáš
dc.contributor.author Fojtková, Jana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:59Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:59Z
dc.date.issued 2022-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53649
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je upozornit na důležitost jednotné firemní grafiky a navrhnout ucelený koncept firemního designu. Teoretická část práce je zaměřena na obecný popis korporátní identity, je vysvětleno její rozdělení a to, jak se používá. Dále vysvětluje, jak přistupovat ke tvorbě firemního loga a k následné tvorbě grafického manuálu. Část práce se zaměřuje také na popis tvorby akcidenčních tiskovin, které může firma používat ke své prezentaci nebo propagaci. V praktické části práce je navrhnuto řešení, jak by ministerstva České republiky mohla docílit jednotného vizuálního stylu. Jsou zpracována dvě řešení, kdy v prvním řešení ministerstva používají sdílenou identitu a základ loga je pro všechna stejný a ve druhém řešení má každé ministerstvo logo své.
dc.format 90 s. (110 226)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject logo cs
dc.subject grafika cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject grafický manuál cs
dc.subject akcidenční tiskoviny cs
dc.subject ministerstvo cs
dc.subject logo en
dc.subject graphics en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate identity en
dc.subject graphic manual en
dc.subject accident publications en
dc.subject ministry en
dc.title Jednotný vizuální styl firemní grafiky
dc.title.alternative A Uniform Visual Style of Corporate Graphics
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pleva, Michal
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to highlight the importance of uniform corporate graphics and to propose a coherent concept of corporate design. The theoretical part of the thesis is focused on the general description of corporate identity, its division and how it is used is explained. It also explains how to approach the creation of a corporate logo and the subsequent creation of a graphic manual. Part of the work also focuses on describing the creation of stock printed materials that a company can use to present or promote itself. In the practical part of the thesis, a solution is proposed on how the ministries of the Czech Republic could achieve a uniform visual style. Two solutions are developed, where in the first solution the ministries use a shared identity and the basis of the logo is the same for all of them and in the second solution each ministry has its own logo.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies in Administration en
dc.identifier.stag 63425
dc.date.submitted 2023-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtková_2023_dp.pdf 4.942Mb PDF View/Open None
fojtková_2023_op.pdf 219.5Kb PDF View/Open None
fojtková_2023_vp.pdf 139.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account