Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média
Author: Větrovcová, Anna
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové strategie firmy Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální sítě, konkrétně na platformy Facebook, Instagram a TikTok. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje přiblížení problematiky marketingu v online prostředí. Praktická část se zaměřuje na přiblížení firmy Matuschka International spol., s.r.o., analýzu firmy pomocí SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti sil, a nakonec analýzy sociálních sítí konkurenčních firem. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, které se zaměřuje na zjištění vztahu respondentů mezi nákupním chováním a preferencemi na sociálních sítích. Na základě získaných znalostí z teoretické a praktické části je následně vytvořen projekt s návrhy pro zlepšení strategie na platformách Facebook, Instagram a TikTok. Projekt, konkrétně část zlepšení Instagram strategie, je dále podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53816
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
větrovcová_2023_dp.pdf 10.84Mb PDF View/Open None
větrovcová_2023_op.docx 44.28Kb Unknown View/Open None
větrovcová_2023_vp.docx 50.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account