Analýza PR aktivit firmy ELKO EP, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza PR aktivit firmy ELKO EP, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kostková, Petra
dc.contributor.author Crlíková, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:44:45Z
dc.date.available 2012-12-07T00:00:24Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5395
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou public relations aplikované ve společnosti ELKO EP, s.r.o. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o marketingové komunikaci a public relations. Analytická část obsahuje analýzu aktivit public relations ve společnosti ELKO EP, s.r.o. jako je publicita, krizový plán, sponzoring, lobování Pokračuji analýzou nástrojů public relations. Na základě provedených analýz následují návrhy a doporučení na zlepšení. cs
dc.format 57 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1811170 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject publicita cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject tisková zpráva cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject public relations en
dc.subject publicity en
dc.subject sponsorship en
dc.subject press release en
dc.title Analýza PR aktivit firmy ELKO EP, s.r.o. cs
dc.title.alternative The Analysis of PR activities firm ELKO EP, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašků, Lenka
dc.date.accepted 2008-01-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deal with analysis of public relations applied in the copany ELKO, EP Ltd. The theory is elaborated on the basis of accessible bibliography of marketing communication and public relations. The analytical part consists analysis of public relations ELKO EP, Ltd such as publicity, emergency plan, sponsorship, lobbyism Continue with analysis of public relations instruments. On the basis effected analysis, I focus on suggestions and recommendations on improvement. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7375
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
crlíková_2008_bp.pdfBlocked 1.727Mb PDF View/Open
crlíková_2008_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open
crlíková_2008_op.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account