Analýza marketingové strategie vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové strategie vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Ostrčilová, Lenka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54092
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo vytvořit návrhy na zlepšení marketingové strategie podniku Pekárna Racek, s.r.o. Byla zpracována kritická literární rešerše na téma marketingová strategie a dále byly vypracovány analýzy, jako je PESTLE analýza, Porterova analýza, analýza portfolia produktů, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. Výsledkem práce bylo vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové strategie podniku.
dc.format 87 s. (96 632 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject analýza portfolia produktů cs
dc.subject analýza zákazníků cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competitor analysis en
dc.subject product portfolio analysis en
dc.subject customer analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Marketing Strategy of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis was to create proposals to improve the marketing strategy of the Pekárna Racek, s.r.o. Critical literary research on the topic of the marketing strategy has been drawn up and analyses such as PESTLE analysis, Porter analysis, product portfolie analysis, marketing mix analysis and SWOT analysis have been developes. The work resulted in the creation of proposals to improve the company's marketing strategy.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64152
dc.date.submitted 2023-05-12


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ostrčilová_2023_dp.pdf 2.360Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ostrčilová_2023_op.docx 41.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ostrčilová_2023_vp.pdf 216.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet