Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy
Author: Skřivánková, Petra
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Cílem mé diplomové práce je vytvoření strategie pro vstup společnosti MPL na nové trhy. První část práce, tedy teoretická vychází z poznatků získaných literárním průzkumem. Zde jsou definovány základní pojmy týkající se strategie a strategického myšlení. V praktické části se věnuji analýze současného postavení společnosti MPL na trhu. Na základě této analýzy se dále zabývám samotným projektem, kde je uveden finanční rozpočet, vyhodnocení efektivnosti projektu (čistá současná hodnota, doba návratnosti investic), průběh jednotlivých strategických činností vyjádřených pomocí programu WinQSB a riziková analýza. Výsledkem práce je závěrečné vyhodnocení projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5410
Date: 2008-05-05
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2010
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: C 9134


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skřivánková_2008_dp.pdf 1.103Mb PDF View/Open
skřivánková_2008_vp.pdf 49.99Kb PDF View/Open
skřivánková_2008_op.pdf 52.53Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account