Analýza konkurenceschopnosti společnosti Tesco Stores ČR a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti společnosti Tesco Stores ČR a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Hradil, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:57:12Z
dc.date.available 2010-07-16T11:57:12Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5438
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá konkurenceschopností a její analýzou aplikovanou na společnost Tesco Stores a.s. První část se vtahuje k teoretickému pojetí konkurence a konkurenceschopnosti na základě průzkumu a studia literárních pramenů, jenž osvětlují různé pohledy na konkurenci a zmiňují oblasti, které mohou podniku poskytovat konkurenční výhodu. Druhá, praktická část je směřována k analýze konkurenceschopností společnosti Tesco Stores ČR a.s. na domácím trhu a návrhu doporučení pro její zlepšování. cs
dc.format 66 stran cs
dc.format.extent 760847 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční boj cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitors fight en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competitive strategy en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti společnosti Tesco Stores ČR a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of competitive position of the firm Tesco Stores ČR a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hurta, Josef
dc.date.accepted 2008-06-09
dc.description.abstract-translated The topic of bachelor thesis is an analysis of competitive position of the firm Tesco Stores ČR a.s. First part includes the literary exploration of facts which deal with concept of com-petition and competitiveness of the firm, explains various view of competition and menti-oning realms of competitive advantages. The second, practical part solves analysis which is important for improvement of the competitive position and also contains recommendations for increasing competitiveness of the firm Tesco Stores ČR a.s. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9395
dc.date.assigned 2008-03-17
utb.result.grade B


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hradil_2008_bp.pdfZablokované 743.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
hradil_2008_vp.pdf 108.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
hradil_2008_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet