Videohra Revenant Earth
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Marek, Matouš
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T14:17:15Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T14:17:15Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54481
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je vytvořit koncept a hratelné demo videohry adresující témata životního prostředí s využitím atraktivní hratelnosti a pixel artové estetiky. Teoretická část zkoumá konkrétní inspirace, možnosti herního média reagovat na dané téma, a estetiku pixel artu v kontextu digitálních her. První kapitola se věnuje tématu životního prostředí a jeho vyobrazení v interaktivních médiích v průběhu historie až dodnes. Zkoumá nenucené způsoby, jakými lze toto téma přiblížit veřejnosti a podpořit konstruktivní přemýšlení o problému. Druhá kapitola se zabývá estetikou pixel artu, porovnáním alternativ a studiem existujících titulů s důrazem na moderní a atraktivní techniky. Praktická část popisuje proces designu hry a tvorbu hratelné demo verze. |
|
dc.format |
67 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
videohra
|
cs |
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
pixel art
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
game design
|
cs |
dc.subject |
video game
|
en |
dc.subject |
ecology
|
en |
dc.subject |
pixel art
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
game design
|
en |
dc.title |
Videohra Revenant Earth |
|
dc.title.alternative |
Ecology-themed Video Game Design |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ščuglík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis is to create a concept and develop a playable demo of a video game addressing environmental issues using attractive gameplay and pixel art aesthetics. The theoretical section explores specific inspirations, the possibilities of the game medium to respond to the topic, and the aesthetics of pixel art in the context of digital games. The first chapter explores the environment as a theme and its depiction in interactive media throughout history up to the present day. It explores casual ways to bring the topic to the attention of the public and encourage constructive thinking about the issue. The second chapter explores the aesthetics of pixel art, comparing alternatives and studying existing titles with an emphasis on modern and attractive techniques. The practical section describes the game design process and the development of a playable prototype. |
|
dc.description.department |
Ateliér Digitální design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Digitální design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Digital Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
64285
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account