Analýza exportu společnosti Bioveta, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza exportu společnosti Bioveta, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava cs
dc.contributor.author Vystavěl, Marek cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:56:35Z
dc.date.available 2010-07-13T12:56:35Z
dc.date.issued 2006-01-06 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/545
dc.description.abstract Cílem práce je analyzovat exportní aktivity společnosti Bioveta, a.s., která se zabývá výrobou veterinárních léčiv. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická se zabývá studiem literárních pramenů zkoumané problematiky. V praktické části je pak provedena analýza exportních aktivit společnosti Bioveta, a.s., SWOT analýza a prezentace marketingové strategie. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení na změnu exportní strategie společnosti. cs
dc.format 55 s., 1 s. příloh. cs
dc.format.extent 2530135 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce není přístupná cs
dc.subject export cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject export en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.title Analýza exportu společnosti Bioveta, a.s. cs
dc.title.alternative The export analysis of Bioveta, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Salaj, Jurj cs
dc.date.accepted 2006-01-31 cs
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the export analysis of Bioveta, a.s., the producer of veterinary medicines. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part focuses on literature research related to the topic. The export activities of Bioveta, a.s., its SWOT analysis and an overview of marketing strategy are described in the practical part of the thesis. Suggestions for improvements of the export strategy are given at the end of the paper. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2205
dc.date.assigned 2005-10-14 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vystavěl_2006_bp.pdfBlocked 2.412Mb PDF View/Open
vystavěl_2006_vp.pdf 1.313Mb PDF View/Open
vystavěl_2006_op.pdf 1.442Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account