Analýza konkurence webového serveru

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurence webového serveru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Kabrdová, Tereza
dc.date.accessioned 2010-07-16T12:11:07Z
dc.date.available 2010-07-16T12:11:07Z
dc.date.issued 2008-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5463
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je analýzou konkurence zábavně informačního serveru Vychytané.cz. Server je zaměřený na aktivně bavící se společnost ve Zlínském regionu, autoři preferují zajímavé události z různých témat. Teoretická část je vypracovaná na základě dostupné literatury v rámci marketingu, internetu, konkurence a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, SWOT analýzu a analýzu konkurence. Po provedené analýze následují závěry a doporučení v rozsahu zjištění výzkumu bakalářské práce. cs
dc.format 59 s. , 6 s. příloh cs
dc.format.extent 1151493 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject internet cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject competing business en
dc.subject internet en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza konkurence webového serveru cs
dc.title.alternative Analysis of the competing business of webportal en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sakáč, Radek
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The paper deals with competition analysis of entertaining informative webportal Vychytané.cz. Webportal is specialized on actively enjoying people in region Zlín, authors prefer just interesting matters from different subjects. The theory is elaborated on the basis of accessible bibliography of marketing, internet, competing business and marketing research. The practical part consist marketing research, SWOT analysis and analysis of competing business. After that, I focus on suggestions and recommendations to imrpove the current situation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7461
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kabrdová_2008_bp.pdfBlocked 1.098Mb PDF View/Open
kabrdová_2008_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
kabrdová_2008_op.pdf 98.38Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account