Propagace firmy ve virtuální realitě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace firmy ve virtuální realitě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Uchytil, Ludvík
dc.date.accessioned 2024-05-17T05:26:55Z
dc.date.available 2024-05-17T05:26:55Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54653
dc.description.abstract Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci využívající virtuální realitu k propagaci technologické firmy. Aplikace umožní uživatelům interaktivně procházet virtuálním prostředím a zkoumat produkty a technologie společnosti prostřednictvím detailních modelů. Kombinuje edukační prvky s prvky zábavy, aby uživatelé lépe porozuměli nabídce firmy. Pro virtuální realitu je zvolen headset Meta Quest 2, zatímco vývoj aplikace probíhá v prostředí Unreal Engine pro pokročilé vizuální efekty a interaktivitu, s modelováním objektů pomocí aplikace Blender.
dc.format 68 s. (62 322 znaků, 19 obr.)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject virtuální realita cs
dc.subject Meta Quest 2 cs
dc.subject Unreal Engine cs
dc.subject Blender cs
dc.subject virtual reality en
dc.subject Meta Quest 2 en
dc.subject Unreal Engine en
dc.subject Blender en
dc.title Propagace firmy ve virtuální realitě
dc.title.alternative Promotion of the Company in Virtual Reality
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drofová, Irena
dc.description.abstract-translated This work aims to create an application utilizing virtual reality for the promotion of a technological company. The application will allow users to interactively navigate through a virtual environment and explore the company's products and technologies through detailed models. It combines educational elements with entertainment features to enhance users' understanding of the company's offerings. The virtual reality headset chosen for this purpose is the Meta Quest 2, while the application development is carried out in the Unreal Engine environment for advanced visual effects and interactivity, with object modeling done using Blender.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Software Engineering en
dc.identifier.stag 66883
dc.date.submitted 2024-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
uchytil_2024_dp.pdf 3.133Mb PDF View/Open None
Uchytil_BP.zip 32.68Gb application/zip View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account