Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barešová, Petra
dc.contributor.author Fridrichová, Adéla
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:42Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:42Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54764
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka. Nejprve byly v teoretické části zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, situační analýzy, marketingového výzkumu a současných trendů v marketingové komunikaci. Praktická část se dělí na část analytickou a projektovou. V analytické části, jejíž cílem je zlepšit marketingovou komunikaci firmy MýdLenka, jsou analyzováni vybraní konkurenti a vnější faktory, které na firmu působí. Součástí analytické části je marketingový výzkum. Výsledky analýz a marketingového výzkumu jsou podkladem pro projektovou část. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s., 45 s. p.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject přírodní kosmetika cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject social networks en
dc.subject natural cosmetics en
dc.subject sustainability en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve firmě MýdLenka
dc.title.alternative Project of Marketing Communication in the Company MýdLenka
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2024-06-05
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the marketing communication project in the company MýdLenka. First of all, the theoretical part of the project deals with theoretical knowledge in the field of marketing communication, situational analysis, marketing research and current trends in marketing communication. The practical part is divided into analytical and project part. In the analytical part, which aims to improve the marketing communication of MýdLenka, selected competitors and external factors that affect the company are analysed. The analytical part includes marketing research. The results of the analysis and marketing research are the basis for the project part. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67766
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
fridrichová_2024_dp.pdf 8.669Mb PDF View/Open None
fridrichová_2024_op.docx 48.94Kb Unknown View/Open None
fridrichová_2024_vp.docx 48.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account