[NEOBHÁJENO] Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šíp, Radim
dc.contributor.author Dočkalová, Magdalena
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:42Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:42Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54779
dc.description.abstract Diplomová práce "Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti" se snaží odpovědět na otázku motivaci rodičů pro volbu jiného druhu vzdělávání. Rodiče, kteří umísťují dítě do předškolního zařízení, se snaží vybrat pro své dítě zařízení, které naplní jejich očekávání. Cílem práce je odpovědět si na otázku Proč si zvolili Montessori vzdělávací systém pro své děti. Teoretická část diplomové práce se zabývá mapováním vzniku alternativního vzdělávání, Montessori metody a analýzou motivace. V praktické části jsou analyzovány motivační faktory rodičů, pro jejichž sběr byl použitý kvalitativní výzkum. Výsledky výzkumu budou vyhodnoceny na základě otevřeného kódování.
dc.format 75
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject Montessori pedagogika cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject individualizace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject alternative education en
dc.subject Montessori pedagogy en
dc.subject preschool education en
dc.subject individualization en
dc.subject motivation en
dc.title [NEOBHÁJENO] Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Why Parents Choose Montessori Education for Their Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated The diploma thesis "Why Parents Choose Montessori Education for Their Children" tries to answer the question of parents´ motivation for choosing a different type of education. Parents who place their child in a preschool try to choose a facility for their child that meets their expectations. The aim of the thesis is to answer the question Why they chose the Montessori education system for their children. The theoretical part of the thesis deals with the mapping of the emergence of alternative education, the Montessori method and the analysis of motivation. In the practical part, the motivational factors of parents are analyzed, for the collection of which qualitative research was used. The results of the research will be evaluated on the basic of open coding.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66592
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
dočkalová_2024_dp.pdf 2.063Mb PDF View/Open None
dočkalová_2024_op.docx 17.96Kb Unknown View/Open None
dočkalová_2024_vp.docx 57.40Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account