Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele

Show full item record

No preview available
Title: Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Author: Žišková, Anna
Advisor: Gamalová, Kamila
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci a analýzu efektivních strategií budování osobní značky pro začínající podnikatele v digitálním prostředí. V dnešní konkurenční době se osobní značka stává klíčovým faktorem pro úspěch nejen ve světě podnikání, ale i v osobním rozvoji. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu, zahrnujícího rozhovory s deseti podnikateli z různých oborů, tato studie analyzuje, jak efektivně využít online nástroje a platformy pro posílení a rozvoj osobní značky. Práce prokazuje, že sociální sítě, webové stránky a online reklama hrají nezbytnou roli v procesu budování silné osobní značky. Hlavní zjištění podtrhují význam autenticity, konzistence a kvalitního obsahu pro zvýšení rozpoznatelnosti na trhu. Práce dále naznačuje, že strategie budování osobní značky musí být flexibilní a adaptabilní, aby reflektovala rychlý vývoj digitálních technologií a měnící se preference cílového publika. Výsledky tohoto výzkumu poskytují praktické návody a doporučení pro začínající podnikatele, které jim pomohou efektivně navigovat ve složitém prostředí osobního brandingu a využít je pro svůj osobní i profesionální růst.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54827
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
žišková_2024_dp.pdf 1.490Mb PDF View/Open None
žišková_2024_op.pdf 156.1Kb PDF View/Open None
žišková_2024_vp.docx 113.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account