Marketingová komunikace Grape Festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Grape Festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Smyčka, Marek
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55031
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Grape Festivalu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů jako: marketingový mix, nástroje komunikační strategie, strategický marketing nebo sponzoring. V praktické části je popsána historie značky, její vývoj a současná situace, konkurence značky a její komunikační mix. V praktické části je také zanalyzován marketingový výzkum, který proběhl pomocí dotazníkového šetření. Na základě této analýzy jsou na konci práce vyvozeny závěry.
dc.format 75 s. (84 846 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Grape cs
dc.subject festival cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject kultura cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Pohoda Festival cs
dc.subject LOVESTREAM Festival cs
dc.subject Grape en
dc.subject festival en
dc.subject social media en
dc.subject competition en
dc.subject communication mix en
dc.subject culture en
dc.subject survey en
dc.subject Pohoda Festival en
dc.subject LOVESTREAM Festival en
dc.title Marketingová komunikace Grape Festivalu
dc.title.alternative Marketing Communication of Chosen Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Grape Festival. The theoretical part of the thesis is aimed at defining basic concepts such as marketing mix, tools of communication strategy, strategic marketing, and sponsorship. The practical part describes the brand's history, its development and current situation, brand competition, and its communication mix. In the practical part, marketing research is also analyzed, which was conducted through a questionnaire. Based on this analysis, conclusions are drawn at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68304
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
smyčka_2024_dp.pdf 13.33Mb PDF View/Open None
smyčka_2024_op.pdf 548.6Kb PDF View/Open None
smyčka_2024_vp.docx 92.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account