Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Hrubešová, Natálie
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55034
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalovým klubem SK Sparta Kutná Hora. Cílem práce je prostřednictvím kvantitativního šetření identifikovat nejefektivnější komunikační nástroje a navrhnout opatření pro zlepšení komunikační strategie klubu. Současně se práce zaměřuje na zjištění míry povědomí o klubu mezi obyvateli Kutné Hory. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, principy marketingové komunikace, sport a fotbal, zatímco praktická část analyzuje existující komunikační kanály klubu, vytváří SWOT analýzu a provádí průzkum mezi cílovou skupinou. Na základě získaných informací jsou navržena konkrétní opatření, která mají posílit a optimalizovat marketingovou komunikaci klubu. Výsledky této práce mohou posloužit jako užitečný průvodce pro další rozvoj marketingové strategie klubu a pomohou jako inspirace pro další organizace v oblasti sportovního marketingu.
dc.format 77 s. 4 s. obrazových příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fotbal cs
dc.subject SK Sparta Kutná Hora cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject fotbalový tým cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject football en
dc.subject SK Sparta Kutná Hora en
dc.subject sports marketing en
dc.subject football team en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová komunikace SK Sparta Kutná Hora
dc.title.alternative Marketing Communication SK Sparta Kutná Hora
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing communication of the football club SK Sparta Kutná Hora. The aim of the thesis is to identify the most effective communication tools and propose measures to improve the club's communication strategy through a quantitative investigation. At the same time, the thesis aims to determine the level of awareness of the club among the residents of Kutná Hora. The theoretical part of the thesis focuses on the basic concepts, principles of marketing communication, sport and football, while the practical part analyses the existing communication channels of the club, creates a SWOT analysis and conducts a survey among the target group. Based on the information obtained, specific measures are proposed to strengthen and optimize the club's marketing communication. The results of this work can serve as a useful guide for further development of the club's marketing strategy and help as inspiration for other organizations in the field of sports marketing.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68186
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
hrubešová_2024_dp.pdf 2.738Mb PDF View/Open None
hrubešová_2024_op.pdf 154.7Kb PDF View/Open None
hrubešová_2024_vp.docx 110.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account