Re-design firemního webu společnosti Entec

DSpace Repository

Language: English čeština 

Re-design firemního webu společnosti Entec

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Martínek, Tomáš
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:54Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55053
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je návrh re-designu webových stránek distribuční společnosti Entec Solutions a.s., která se specializuje na kompletní distribuci řešení pro serverovou ICT strukturu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které se týkají základních bodů digitálního marketingu, dále poté typologii webových stránek, způsob jejich testování a analýzy, ke konci jsou sepsány principy projektového řízení při tvorbě webových stránek. Praktická část se poté soustředí na analýzu sekundárních dat a vyhodnocení výsledků primárního marketingového šetření, na základě, kterého je poté v projektové části definovaný re-design webu tak, aby odpovídal požadavkům firmy, cílové skupině obchodních partnerů a zároveň, aby reflektoval principy moderní tvorby webů.
dc.format 109 s. (151 766 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject web cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject re-design webu cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject analýza webu cs
dc.subject optimalizace webu cs
dc.subject web en
dc.subject web pages en
dc.subject web re-design en
dc.subject project management en
dc.subject web analysis en
dc.subject web optimization en
dc.title Re-design firemního webu společnosti Entec
dc.title.alternative Re-design of Entec Corporate Website
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is the re-design of the website of Entec Solutions a.s., a distribution company specializing in the complete distribution of solutions for server ICT structure. The theoretical part defines the concepts that relate to the basic points of digital marketing, then the typology of websites, the method of testing and analysis, towards the end the principles of project management in the creation of websites are written. The practical part then focuses on the analysis of secondary data and evaluation of the results of the primary marketing research, on the basis of which the project part then defines the re-design of the website to meet the requirements of the company, the target group of business partners and at the same time to reflect the principles of modern web design.Keywords: web, website, website re-design, project management, web analysis, web optimization
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68421
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
martínek_2024_dp.pdf 2.334Mb PDF View/Open None
martínek_2024_op.pdf 166.3Kb PDF View/Open None
martínek_2024_vp.docx 88.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account