Analýza cenových nabídek svatebních fotografů ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza cenových nabídek svatebních fotografů ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Fišer, Adam
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55284
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat možné přístupy, které svatební fotografové používají k nacenění svých služeb. Tato práce zkoumá cenové nabídky fotografů na základě dat, která jsou získána prostřednictvím online mystery shoppingu, do kterého se aktivně zapojilo 87 fotografů z celkově 99 oslovených. Analýza se zaměřuje na obsah i formu cenových nabídek a hledá odpovědi na otázku "Co, jak a proč daný fotograf nabízí za určitou cenu?". Tato práce odhaluje různé modely cenových nabídek a ze zjištěných trendů je sestaven návrh konkrétního ceníku pro svatební fotografy. Finální návrh je vytvořen tak, aby byl přínosný jak pro fotografa, tak pro potenciální klienty.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nabídka cs
dc.subject ceny cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject svatební fotografové cs
dc.subject fingovaný nákup cs
dc.subject offer en
dc.subject prices en
dc.subject services marketing en
dc.subject wedding photographers en
dc.subject mystery shopping en
dc.title Analýza cenových nabídek svatebních fotografů ve Zlínském kraji
dc.title.alternative An Analysis of Price Offers of Wedding Photographers in the Zlín Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2024-06-10
dc.description.abstract-translated The main objective of this bachelor thesis is to identify the possible approaches that wedding photographers use to price their services. This thesis analyses photographers' price offers based on data obtained through an online mystery shopping survey in which 87 photographers out of 99 respondents actively participated. The analysis focuses on the content and form of the price offers and seeks answers to the question, "What, how, and why does a photographer offer at a certain price?". This thesis reveals different pricing models, and based on the discovered trends, a specific pricing proposal for wedding photographers is drawn up. The final proposal is designed to benefit both the photographer and potential clients.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67032
dc.date.submitted 2024-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
fišer_2024_dp.pdf 4.581Mb PDF View/Open None
fišer_2024_op.docx 41.21Kb Unknown View/Open None
fišer_2024_vp.docx 49.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account