Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Zmeškalová, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:07Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:07Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55339
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací fashion značky Vena Valnoha, rolí online marketingu v její komunikaci a vnímáním současné marketingové komunikace značky Vena Valnoha jejími zákazníky. Teoretická část této diplomové práce objasňuje pojmy jako marketingová komunikace, jednotlivé nástroje komunikačního mixu a trendy v marketingové komunikaci. Práce také dále pojednává o fashion marketingu a jeho historii a vývoji, a také o trendech ve fashion marketingu. Projektová část pak navrhuje strategii pro zlepšení marketingové komunikace fashion značky Vena Valnoha.
dc.format 95 s. (152 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject módní značka cs
dc.subject trendy cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject fashion brand en
dc.subject trends en
dc.title Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha
dc.title.alternative Marketing Communication of the Fashion Brand Vena Valnoha
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha, the role of online marketing in its communication and the perception of the current marketing communication of the brand Vena Valnoha by its customers. The theoretical part of the thesis introduces concepts such as marketing communication, communication mix and trends in marketing communication. Furthermore, the thesis proceeds to discuss fashion marketing and its history and development, as well as trends in fashion marketing. In the project part, the thesis proposes a strategy for improving the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68441
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
zmeškalová_2024_dp.pdf 3.164Mb PDF View/Open None
zmeškalová_2024_op.docx 93.12Kb Unknown View/Open None
zmeškalová_2024_vp.docx 90.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account