Marketingový mix pro prodej analytického nástroje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix pro prodej analytického nástroje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Štícha, David
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:08Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:08Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55375
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým analytickým nástrojem. Práce má za cíl připravit marketingový mix pro daný analytický nástroj. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se digitálního marketingu, měření a analýzy dat. V praktické části je rozhovor s autorem nástroje, vytvořena analýza konkurence a je zde i interpretován výzkum, který proběhl skrze polostrukturované rozhovory. V praktické části je vytvořen marketingový mix na základě analýzy, rozhovorů a vytvořené SWOT analýzy.
dc.format 83 s. (117 867 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analytika dat cs
dc.subject analytický nástroj cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analytické nástroje cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject data analytics en
dc.subject analytical tool en
dc.subject digital marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject analytics tools en
dc.subject PPC advertising en
dc.title Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
dc.title.alternative Marketing Mix for Selling Analytics Tool
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with a marketing analytical tool. The thesis aims to prepare a marketing mix for the analytical tool. In the theoretical part, concepts related to digital marketing, data measurement and data analysis are described. In the practical part, the author of the tool is interviewed, a competitor analysis is created, and the research trough semi-structured interviews is interpreted. In the practical part the marketing mix is created based on the analysis, interviews and the SWOT analysis created.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68432
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
štícha_2024_dp.pdf 1.419Mb PDF View/Open None
štícha_2024_op.docx 101.4Kb Unknown View/Open None
štícha_2024_vp.docx 89.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account