Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Hanačíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:08Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:08Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55376
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na návrh sociální kampaně pro prevenci zdravotních a environmentálních rizik spojených s vybranou kategorií tabákových výrobků. V teoretické části je uvedena rešerše odborné literatury a jsou prezentovány statistické a faktické argumenty zdůrazňující význam rostoucí popularity e-cigaret. Dále je představena metodika práce včetně stanovených cílů a výzkumných otázek. Praktická část se zabývá zkoumáním motivací a postojů spotřebitelů k používání e-cigaret a z obsahového hlediska analyzuje stávající kampaně zaměřené na prevenci vapingu. Pro doplnění problematiky a upozornění na některé marketingové taktiky podněcující k nežádoucím aktivitám je dále analyzován sociální profil vybraného prodejce tzv. vitamínových inhalátorů. V praktické části je realizován primární kvalitativní výzkum formou hloubkového rozhovoru s lékařem a primární kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Projektová část předkládá strategický návrh kampaně včetně obsahové, komunikační strategie, časového a finančního plánu.
dc.format 106 s. (154 625 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject alternativní tabákové výrobky cs
dc.subject elektronické cigarety cs
dc.subject vaping cs
dc.subject social marketing en
dc.subject alternative tobacco products en
dc.subject electronic cigarettes en
dc.subject vaping en
dc.title Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků
dc.title.alternative Social Campaign Focused on the Perception on Prevention of Health and Environmental Risks Associated with a Selected Category of Tobacco Products
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the design of a social campaign for the prevention of health and environmental risks associated with the selected category of tobacco products. In the theoretical part, a review of professional literature is presented and statistical and factual arguments emphasizing the importance of the growing popularity of e-cigarettes are presented. Furthermore, the methodology of the work is presented, including the set goals and research questions. The practical part examines the motivations and attitudes of consumers towards the use of e-cigarettes and analyzes existing campaigns aimed at preventing vaping from a content point of view. The social profile of the selected seller of the so-called vitamin inhalers is further analyzed in order to supplement the issue and warn of some marketing tactics that incite unwanted activities. In the practical part, primary qualitative research is carried out in the form of an in-depth interview with a doctor and primary quantitative research in the form of a questionnaire survey. The project part presents a strategic campaign proposal including content, communication strategy, time and financial plan.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68347
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
hanačíková_2024_dp.pdf 3.321Mb PDF View/Open None
hanačíková_2024_op.pdf 158.8Kb PDF View/Open None
hanačíková_2024_vp.pdf 167.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account