[NEOBHÁJENO] Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Polášková, Diana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:09Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:09Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55409
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací pracovního veletrhu Business day. Úvodní část se věnuje teorii, ve které práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a jednotlivé složky komunikačního mixu. Práce zkoumá, jak je marketingová komunikace pracovního veletrhu vnímaná cílovou skupinou. K výzkumu byla použita kvantitativní metoda. Na základě získaných dat jsou navržena doporučení pro větší efektivitu marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day.
dc.format 57 s. (72 918 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject pracovní veletrhy cs
dc.subject Business day cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject fair en
dc.subject job fairs en
dc.subject Business day en
dc.title [NEOBHÁJENO] Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Marketing Communications of the Business Day Job Fair
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Business day job fair. The introductory part is devoted to the theory, in which the work clarifies the concepts of marketing communication and individual components of the communication mix. The work examines how the marketing communication of the job fair is perceived by the target group. A quantitative method was used for the research. Based on the obtained data, recommendations are proposed for greater effectiveness of the marketing communication of the Business day job fair.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68264
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
polášková_2024_dp.pdf 989.8Kb PDF View/Open None
polášková_2024_op.pdf 559.8Kb PDF View/Open None
polášková_2024_vp.docx 116.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account