Návrh brandingu a komunikace Faency Fries

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh brandingu a komunikace Faency Fries

Show full item record

No preview available
Title: Návrh brandingu a komunikace Faency Fries
Author: Hlisnikovská, Anna
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou brandingových strategií a komunikačních postupů s důrazem na využití moderních technologií v oblasti mobilních aplikací. Teoretická část práce je zaměřena na analýzu konceptu brandingu a vnímání značky zákazníky. V praktické části je provedeno kvantitativní dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem firmy, to má za cíl získat ucelený pohled na současný stav a potřeby v oblasti brandingových aktivit dané společnosti. Na základě získaných poznatků jsou identifikovány klíčové oblasti pro zlepšení komunikace a budování značky. V projektové části práce je navržena nová komunikační a brandingová strategie, která zahrnuje vývoj mobilní aplikace zaměřené na sběr bodů a zákaznickou loajalitu. Tento návrh vychází z analýzy potřeb a aktuálních trendů v oblasti digitálního marketingu. Implementace nové strategie je důkladně popsána včetně technických detailů a řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55411
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hlisnikovská_2024_dp.pdf 1.648Mb PDF View/Open None
hlisnikovská_2024_op.docx 102.7Kb Unknown View/Open None
hlisnikovská_2024_vp.docx 92.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account