Projekt využití marketingu sociálních sítí značky Valera

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingu sociálních sítí značky Valera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Schmiedová, Petra
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55419
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je využití sociálních sítí pro marketingové účely značky Valera. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky online marketingu a sociálních sítí, přináší základní informace a strategie jejich využití v marketingu. Na základě těchto poznatků byla v následující části vypracována analýza současného stavu sociálních sítí značky Valera a vybrané konkurence. Součástí analýzy je také srovnání výsledků současného využívání vybraných platforem mezi značkou Valera a její konkurencí. Poslední část práce se věnuje samotnému návrhu projektu, jehož cílem je zefektivnění využití vybraných sociálních sítí značky Valera.
dc.format 92
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Online Marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject YouTube en
dc.subject Analysis en
dc.title Projekt využití marketingu sociálních sítí značky Valera
dc.title.alternative Project of Using Social Media Marketing for Valera Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The topic of this master's thesis is the utilization of social media for marketing purposes of the Valera brand. The first part of the thesis is focused on theoretical insights into online marketing and social media, providing basic information and strategies used in marketing. Based on these insights, an analysis of the current state of social media for the Valera brand and selected competitors was conducted. The analysis also includes a comparison of the results of the current use of selected platforms between the Valera brand and its competitors. The final part of the thesis is dedicated to the proposal of the project itself, aiming to optimize the utilization of selected social media platforms for the Valera brand.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65129
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
schmiedová_2024_dp.pdf 2.985Mb PDF View/Open None
schmiedová_2024_op.docx 90.43Kb Unknown View/Open None
schmiedová_2024_vp.docx 48.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account